Astazi, dupa ce am ajutat niste copii dragalasi sa picteze becuri (actiune organizata de RecoLamp, care mai dureaza pana maine la ora 15:00 la Plaza -zona Rotonda-), am fost la cinema.  N-am mai fost sa vad un film de mult, gratie programului incarcat care imi da de furca de ceva vreme.  Astazi insa am facut exceptia de la regula, si a meritat intru totul.

Am vazut „This Is It„, filmul care este rezultatul repetitiilor lui MICHAEL JACKSON pentru turneul omonim. A fost induiosator si miscator. A dezvaluit un om care, secat de puteri, a vrut sa isi multumeasca fanii pentru ultima oara.

Eu nu apartin de generatia Michael Jackson, n-am crescut pe muzica lui si nici n-am avut timpul sa-l apreciez la adevarata lui valoare. MJ e fenomenul generatiei parintilor mei, si probabil al generatiei unora dintre cei care citesc acest post. A fost un simbol al anilor ’80 si al anilor ’90, la fel cum a fost si Elvis pentru vremea lui, sau Jimi Hendrix, sau Queen.

Filmul este presarat cu interviuri ale dansatorilor lui, cu fractiuni din cantecele ce urmau sa fie prezentate in show-ul final, dar si cu cateva cuvinte din partea Regelui Pop – un adevarat adept al credintei, iubirii si al protejarii planetei. Chiar el spune ca „mai avem 4 ani sa salvam planeta, pana nu e prea tarziu”. Eu zic ca mai avem chiar mai putin.

Ce e mai trist e faptul ca generatia mea n-a avut (si nici nu are) un astfel de simbol, un profesionist in muzica, cineva care sa fie in stare sa mobilizeze masele intr-un asemenea fel. Cand urca pe scena, emana carisma prin toti porii, oamenii erau vrajiti de miscarile lui „nepamantene”; de talentul lui iesit din comun.

Va recomand tuturor sa mergeti sa vizionati filmul, ruleaza doar doua saptamani in cinema-uri si merita sa vedeti munca unui artist legendar!

